A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján

Péteri Fanni Panka (2018) A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Péteri_Fanni_Panka_BZUCKZ_TVvend.pdf] PDF
Péteri_Fanni_Panka_BZUCKZ_TVvend.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (531kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Corinthia Hotel Budapest, Vendégkommentek, Social media
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Nov. 15. 12:38
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 24. 10:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet