A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re

Poller Bence (2015) A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLG.pdf] PDF
SZAKDOLG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Decathlon, Tízpróba Magyarország Kft., Kommunikációs stratégia, Stratégiai tervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 31. 11:00
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 16:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet