Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül

Fekete Adrienn (2015) Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Boutique-hotel jelenség.pdf] PDF
Boutique-hotel jelenség.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: boutique-hotel, Buddha-Bar, yield management, szállodai árképzés, usp
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 30. 15:22
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 20. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet