A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül

Iváncsevits Gábor (2015) A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolg. jav2.pdf] PDF
Szakdolg. jav2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Brávácz Ibolya
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing Mix, Porter féle versenyhelyzet, STEEP, Személyautó értékesítés, Chevrolet
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 25. 13:35
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 03. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet