Szabó Richárd (2018) The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness. Külkereskedelmi Kar.
PDF
2 példányban nyomtatni__SZAKDOLRAD_THESIS_ASIS-1718-Y4S2-Richard-Szabo-2119104-CONFIDENTAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
-
Magyar cím
Online marketing eszközök használta a vásárlói elégedettség növelése érdekében
Angol cím
The Implementation of Online Marketing Tools to raise customer awareness
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing, Vásárlói elégedettség, Esettanulmány, Google Adwords, Buitenleven |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 31. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 26. 06:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |