Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Vizi János Gábor (2018) Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka - Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése - Vizi János Gábor - TIW2NK.pdf] PDF
Projektmunka - Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése - Vizi János Gábor - TIW2NK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi-kerelem  - Vizi János Gábor -TIW2NK- teljesen kitöltött REPO-ba és PM-ba.pdf] PDF
Titkositasi-kerelem - Vizi János Gábor -TIW2NK- teljesen kitöltött REPO-ba és PM-ba.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (165kB)

Magyar cím

Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékelés, stratégia, kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 23. 12:17
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 25. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet