Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája

Almási Gergő (2015) Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Almási Gergő-Szakdolgozat-Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája_2015.03.pdf] PDF
Almási Gergő-Szakdolgozat-Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája_2015.03.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingstratégia, Makrokörnyezet, PEST-módszer, SWOT-analízis, Piacszegmentálás
Depositing User: Haász Antal
Date Deposited: 2015. Mar. 24. 17:14
Last Modified: 2019. Sep. 05. 09:37

Actions (login required)

View Item View Item