Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája

Almási Gergő (2015) Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Almási Gergő-Szakdolgozat-Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája_2015.03.pdf] PDF
Almási Gergő-Szakdolgozat-Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája_2015.03.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az Opel Budapest Autószalon Marketingstratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Makrokörnyezet, PEST-módszer, SWOT-analízis, Piacszegmentálás
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 24. 17:14
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 05. 09:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet