Szőcs Gergő (2018) Az európai uniós emberi jogi szervezetek online marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szőcs_Gergő_Szakdolgozat_2018.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 18.. Download (2MB) |
|
PDF
Bizalmas minősítés visszaigazolása Neptunból - HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (121kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra igyekeztem választ találni, hogy a változatos gazdasági, szociokulturális és politikai környezetekben hogyan tudnak az Európai Uniós emberi jogi szervezetek hatékonyan kommunikálni az online térben, és milyen stratégiákat alkalmaznak a hatékonyságuk érdekében, hogyan képesek leküzdeni a különböző külső veszélyeket és képesek-e kompenzálni saját gyengeségeiket. Különösen érdekelt a modern online technológiák, csatornák és eszközök használatának elterjedtsége a körükben, és ezek előnyös hatásai az online kommunikációs gyakorlatukra. Kutatásomnak célja az volt, hogy egy átfogó képet adjak az Európai Unióban tevékenykedő emberi jogi szervezetek online kommunikációs stratégiájáról, illetve annak gyakorlati megvalósításáról. Kíváncsi voltam arra, hogy a modern digitális marketing technikák milyen mértékben terjedtek el a köreikben, hogyan használják a közösségi médiát, mennyire függnek egyoldalúan tőle, és hova vezet számukra a Facebook szűkülő kommunikációs tere. Mélyinterjúkat készítettem hat civil szervezet kommunikációs munkatársával, mely segítségével a kutatás szepontjából fontos kérdéscsoportokban szűrtem le a legfontosabb válaszaikat. Az eredményeket egy részletes SWOT analízisben dolgoztam fel, kidolgozva az erősségek, gyengeségek, lehetőségek és veszélyek négy területét. Az elemzésből világossá vált számomra, hogy ezek a szervezetek sokkal kisebb erővel kommunikálnak az online térben, mint ahogyan azt sejtettem, mely sajátosság vélhetően a szektor korlátozott anyagi lehetőségeiből fakad. A legtöbb gyengeség a szervezetek kis méretére, a szakemberek alacsony számára, vagy a marketing specialisták alkalmazásának finanszírohatatlanságára vezethető vissza. Ezek azonban egy stratégiai gondolkodásmód elsajátításával részlegesen vagy teljesen megvalósíthatóak lennének, vannak kiskapuk. Az kutatásom összefoglalójában több olyan módszert és eszközt sorakoztattam fel, melyekkel javíthatnának az online marketingkommunikációjuk hatékonyságán.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Alkalmazott Kommunikáció Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació, Európai Unió, Emberi jogok, Civil szervezet, Online marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 18. 11:34 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 27. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |