Gamification- a "játékos" toborzás-kiválasztás eszköze

Sándor Csilla (2018) Gamification- a "játékos" toborzás-kiválasztás eszköze. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Sándor Csilla.pdf] PDF
Szakdolgozat - Sándor Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem sándor csilla.pdf] PDF
titkosítási kérelem sándor csilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (272kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gamification, Toborzás-kiválasztás, Munkaerő kiválasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Sándor Csilla
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 17. 15:08
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 03. 14:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet