Employer Branding, mint válasz a munkaerőhiányra a Danubius Hotelsnél

Bodó Bálint László (2018) Employer Branding, mint válasz a munkaerőhiányra a Danubius Hotelsnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bodó_Bálint_szakdolgozat.pdf] PDF
Bodó_Bálint_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítás.pdf] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Munkáltatói márkaépítés, Toborzás, Munkáltatói értékajánlat
Felhasználói azonosító szám (ID): Bodó Bálint László
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 17. 11:52
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 17. 11:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet