Szántó Júlia (2018) A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat - Szántó Júlia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (8MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (267kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | szolgáltatásminőség, Mercedes-Benz, márkaszervizek |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szántó Júlia |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 17:26 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 17:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |