Szántó Júlia (2018) A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
Szakdolgozat - Szántó Júlia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (8MB) |
|
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (267kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | szolgáltatásminőség, Mercedes-Benz, márkaszervizek |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Júlia Szántó |
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 17:26 |
| Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 17:26 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

