A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján

Szántó Júlia (2018) A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Szántó Júlia.pdf] PDF
Szakdolgozat - Szántó Júlia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (267kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Vállalkozásfejlesztés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: szolgáltatásminőség, Mercedes-Benz, márkaszervizek
Felhasználói azonosító szám (ID): Szántó Júlia
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 16. 17:26
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 17:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet