Ferencz Viktória Veronika (2018) Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2068. December 31.. Download (1MB) |
|
PDF
1_PDFsam_125_PDFsam_1FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2068. December 31.. Download (141kB) |
Magyar cím
Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing FOSZK
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Ügyfél-elégedettség, Belső ügyfél-elégedettség, Fogyasztói lojalitás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 17. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 13. 16:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |