Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál

Ferencz Viktória Veronika (2018) Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf] PDF
FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2068. December 31..

Download (1MB)
[thumbnail of 1_PDFsam_125_PDFsam_1FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf] PDF
1_PDFsam_125_PDFsam_1FV PROJEKTMUNKA kész változat22.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2068. December 31..

Download (141kB)

Magyar cím

Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Ügyfél-elégedettség, Belső ügyfél-elégedettség, Fogyasztói lojalitás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 17. 15:35
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 13. 16:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet