Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül

Filák Olivér (2014) Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of d7qd5i-filak_oliver-hullam_hatas.pdf] PDF
d7qd5i-filak_oliver-hullam_hatas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: On-demand, Szolgáltatásmarketing, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:04
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 14. 08:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet