Filák Olivér (2014) Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
d7qd5i-filak_oliver-hullam_hatas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | On-demand, Szolgáltatásmarketing, Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:04 |
Utolsó módosítás: | 2015. Okt. 14. 08:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |