Jakab Zsolt (2018) Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Ügyfél-elégedettség a Budapest Bank fiókhálózatában (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Jakab Zsolt titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (235kB) |
Magyar cím
Ügyfél-elégedettségszerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Ügyfél-elégedettség, Panaszkezelés, Személyes panaszok |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Jakab Zsolt |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |