Éttermi szolgáltatások minőségének vizsgálata az Old Negresco étterem példáján keresztül

Buhai Annamária (2018) Éttermi szolgáltatások minőségének vizsgálata az Old Negresco étterem példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Buhai Annamária- szakdolgozat 4.pdf] PDF
Buhai Annamária- szakdolgozat 4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, szolgáltatásminőség, Fogyasztói elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Buhai Annamária
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 16. 09:10
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet