Végh Kitti (2018) Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_MSC - Végh Kitti.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Végh Kitti_titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (297kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Számvitel Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Számvitel mester szak (levelező)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balanced scorecard (= kiegyensúlyozott mutatószámrendszer), Márka, Stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Végh Kitti |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 17. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 17. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |