Tóth Cintia Eszter (2018) Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SKMBT_C35318051513232.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (273kB) |
|
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodás és Menedzsment szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstatégia, Cukrászda, Marketingterv |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tóth Cintia Eszter |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 09:18 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 09:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |