Tóth Cintia Eszter (2018) Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
SKMBT_C35318051513232.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (273kB) |
|
|
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodás és Menedzsment szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketingstatégia, Cukrászda, Marketingterv |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Cintia Eszter Tóth |
| Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 09:18 |
| Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 09:18 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

