Török-Kasztory Brigitta (2018) Richter Gedeon Nyrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Stratégia és taktika az üzleti életben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Török-Kasztory Brigitta (ET1XHQ).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban első részében szeretném bemutatni a magyarországi gyógyszeripart, történelmi hátterét, gazdasági, piaci hátterét, jellemzőit. Gazdaságban betöltött szerepét. Gyógyszeripari szereplőket. Generikus, OTC és originális készítmények piaci jellemzőit. Vényköteles és vény nélkül kapható készítményeket. Az orvostudomány, gyógyítás, gyógyszerek kutatása, fejlesztése mindig nagy szerepet játszott az emberiség történelmében. Az orvostudomány rendkívül gyors fejlődésével, központi szerepet kapott a gyógyításban a gyógyszerek jelenléte. Későbbiekben azok korszerű, hatékony terápiás felhasználása. Fontossá vált, széles körben pontos és fontos információk eljuttatása a rendelkezésre álló készítményekről. A gyógyszeriparban jelenlevő vállalatok elsődleges célja, a sikeres piaci jelenlét, termékeik sikeres módon való értékesítése. E jellemzők elmondhatóak mind a belföldi és külföld gyógyszeripari cégekre. A gyógyszeripar kiemelt fontosságú iparág, a világgazdaság meghatározó ágazata. A belföldi gyógyszeripar a külföldihez hasonlóan állandó fejlődésen megy keresztül, gazdasági eredményeik állandó növekedést mutatnak. Gyógyszeripari vállalatok együttműködéseinek és a fúzióinak köszönhetően, a szakértelem és a tőke koncentrálttá válik. Ezt követően szeretném bemutatni a Richter Gedeon gyógyszergyár történelmét, Magyarországon és a világpiacon betöltött szerepét és helyzetét. Piaci stratégiáját, mind az üzleti életben és mind a társadalmi életben. Innovációs törekvéseit, K+F fontosságát a gyógyszeriparban, és a Richter vállalat életében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing FOSZK
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 09:15 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 25. 11:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |