Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül

Takács Diána (2018) Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Takács_Diána_Záródolgozat.pdf] PDF
Takács_Diána_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Titkosítási_nyilatkozat.pdf] PDF
Titkosítási_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (801kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozási és Emberi Erőforrások Intézeti tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: szolgáltatás, ügyfélszolgálat,telefon, menedzsment, minőség
Felhasználói azonosító szám (ID): Takács Diána
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 16. 08:36
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 08:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet