Takács Diána (2018) Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Takács_Diána_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Titkosítási_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (801kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozási és Emberi Erőforrások Intézeti tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | szolgáltatás, ügyfélszolgálat,telefon, menedzsment, minőség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Takács Diána |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |