Döme Andrea (2018) Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Döme Andrea szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Promóciók, Reklám, Magyar fogyasztók |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 14. 11:15 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 25. 15:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |