Technológiai integráltság és online marketing a hazai vállalkozásoknál

Csiki Róbert (2018) Technológiai integráltság és online marketing a hazai vállalkozásoknál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Rcsiki_szakdolgozat.pdf] PDF
Rcsiki_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (902kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Digitalizáció, Online marketing, Magyarország, Internethasználat, Kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 13:57
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 23. 17:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet