A vállalati logó tervezési folyamata kommunikációs szempontból

Dózsa Zsófia (2018) A vállalati logó tervezési folyamata kommunikációs szempontból. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Dózsa Zsófia (MKVV20).pdf] PDF
Záródolgozat_Dózsa Zsófia (MKVV20).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (521kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának a vállalati logó tervezési folyamatának bemutatását választottam kommunikációs szempontból, kifejezett figyelmet fordítva arra a kisvállalkozásra, ahol a szakmai gyakorlatomat eltöltöttem. A témám aktualitása, hogy napjainkban a vizuális megjelenésnek egyre nagyobb szerepe van, de a kisvállalkozások hajlamosak átsiklani efelett, és kevesebb figyelmet fordítanak arra, hogy a weboldaluk megjelenése, illetve a logójuk igényes legyen. A dolgoztatomat három tartalmi egységre bontottam. Az első részben bemutatom a céget, ahol dolgoztam, illetve azt, hogy milyen mértékben kapcsolódott a feladatköröm a tanulmányaimhoz. A második részben a logó tervezésének folyamatát mutatom be. A harmadik rész az összegzés.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Logó, Arculattervezés, Marketingkommunikáció, Corals Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 11:51
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 05. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet