Dózsa Zsófia (2018) A vállalati logó tervezési folyamata kommunikációs szempontból. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Dózsa Zsófia (MKVV20).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (521kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának a vállalati logó tervezési folyamatának bemutatását választottam kommunikációs szempontból, kifejezett figyelmet fordítva arra a kisvállalkozásra, ahol a szakmai gyakorlatomat eltöltöttem. A témám aktualitása, hogy napjainkban a vizuális megjelenésnek egyre nagyobb szerepe van, de a kisvállalkozások hajlamosak átsiklani efelett, és kevesebb figyelmet fordítanak arra, hogy a weboldaluk megjelenése, illetve a logójuk igényes legyen. A dolgoztatomat három tartalmi egységre bontottam. Az első részben bemutatom a céget, ahol dolgoztam, illetve azt, hogy milyen mértékben kapcsolódott a feladatköröm a tanulmányaimhoz. A második részben a logó tervezésének folyamatát mutatom be. A harmadik rész az összegzés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Logó, Arculattervezés, Marketingkommunikáció, Corals Kft. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 14. 11:51 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 05. 09:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |