A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra

Drabant Sebestyén Sándor (2018) A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Social media hatása a luxus márkákra - Drabant Sebestyén2 .pdf] PDF
Social media hatása a luxus márkákra - Drabant Sebestyén2 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (925kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zarándné Vámosi Kornélia
NEM RÉSZLETEZETT
Minőségmenedzsment szakírányvezető, adjunktus, BGE KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Luxusmárka, Fogyasztói magatartás, Influencer, Marketing, Kérdőives felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 09:27
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 05. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet