A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra

Drabant Sebestyén Sándor (2018) A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Social media hatása a luxus márkákra - Drabant Sebestyén2 .pdf] PDF
Social media hatása a luxus márkákra - Drabant Sebestyén2 .pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (925kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Zarándné Vámosi Kornélia
UNSPECIFIED
Minőségmenedzsment szakírányvezető, adjunktus, BGE KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Közösségi média, Luxusmárka, Fogyasztói magatartás, Influencer, Marketing, Kérdőives felmérés
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2018. May. 14. 09:27
Last Modified: 2020. May. 05. 09:48

Actions (login required)

View Item View Item