Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája

Szépvögyi Arnold (2018) Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tát-Ablak út Kft. Marketing Stratégiája PDF.pdf] PDF
Tát-Ablak út Kft. Marketing Stratégiája PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kötelező szakmai gyakorlatomat a Tát Ablak-út kft-nál végeztem és a szakdolgozatomat is a céggel kapcsolatosan írtam. A szakdolgozatom témája a cég számára marketing stratégia kidolgozása. Leszögezte a stratégia szempontjából fontos alapokat, rámutattam a cég szempontjából lényeges kérdésekre. Kialakítottam a cég jövőképét, értékeit és misszióját, lefolytattam a különféle kutatásokat, elemzéseket. Létrehoztam a cég számára a stratégia szempontjából lényeges alappilléreket, amiket érdemes figyelemmel követni, és nagyobb hangsúlyt kell fektetni rájuk.

Magyar cím

Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 17. 14:06
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 20. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet