Boros Gabriella (2018) A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A FRONT OFFICE SIKERÉNEK TITKA- AZ INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS FONTOSSÁGA- A MERCURE BUDAPEST BUDA SZÁLLODÁBAN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Projektmunka , Front Office , Információ, Informatikai rendszer, OPERA |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 10:47 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 27. 15:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |