A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában

Boros Gabriella (2018) A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A FRONT OFFICE SIKERÉNEK TITKA- AZ INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS FONTOSSÁGA- A MERCURE BUDAPEST BUDA SZÁLLODÁBAN.pdf] PDF
A FRONT OFFICE SIKERÉNEK TITKA- AZ INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS FONTOSSÁGA- A MERCURE BUDAPEST BUDA SZÁLLODÁBAN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Projektmunka , Front Office , Információ, Informatikai rendszer, OPERA
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 16. 10:47
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 27. 15:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet