Vevői reklamációkezelés folyamata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél egy radar termék esetén bemutatva

Németh Lilla (2018) Vevői reklamációkezelés folyamata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél egy radar termék esetén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Németh Lilla - Szakdolgozat.pdf] PDF
Németh Lilla - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Németh Lilla Bizalmas kezelés.pdf] PDF
Németh Lilla Bizalmas kezelés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (21kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmenedzsment, 8D, Panaszkezelés, Reklamációkezelés, Robert Bosch Elektronika Kft., Radar
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 12. 11:16
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 05:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet