Németh Lilla (2018) Vevői reklamációkezelés folyamata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél egy radar termék esetén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Németh Lilla - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Németh Lilla Bizalmas kezelés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (21kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Minőségmenedzsment, 8D, Panaszkezelés, Reklamációkezelés, Robert Bosch Elektronika Kft., Radar |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 12. 11:16 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 02. 05:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |