Lean tudatosság a szolgáltatási szektorban – Hogyan alkalmazza a Panalpina Magyarország Kft. a lean szemléletet a gyakorlatban

Kuczián Bálint Ákos (2018) Lean tudatosság a szolgáltatási szektorban – Hogyan alkalmazza a Panalpina Magyarország Kft. a lean szemléletet a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kuczián-Bálint-Ákos_PASZUA_Lean-tudatosság-a-szolgáltatási-szektorban-Hogyan-alkalmazza-a-Panalpina-Magyarország-Kft.-a-lean-szemléletet-a-gyakorlatban.pdf] PDF
Kuczián-Bálint-Ákos_PASZUA_Lean-tudatosság-a-szolgáltatási-szektorban-Hogyan-alkalmazza-a-Panalpina-Magyarország-Kft.-a-lean-szemléletet-a-gyakorlatban.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes_TitkosításiKérelem.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes_TitkosításiKérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (121kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Lean, Logisztika, Kaizen, Standardizálás, Folyamatoptimalizálás, Panalpina Magyarország Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 12. 11:21
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 21. 05:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet