Szabó Tamás (2018) A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Suzuki-szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Január 01.. Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (120kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat bemutatja a Suzuki autómárka integrált marketing kommunikációjának változását, mely tudatos stratégiai döntések eredményeként alakult ki, a márka sikermodelljén keresztül
Magyar cím
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Imázs, Marketingkommunikáció, Suzuki, Autóipar, Márkaimázs, Vitara |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 14. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 26. 06:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |