A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében

Jeszenszki Zsanett (2018) A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében.pdf] PDF
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Turizmus, Mátra
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 15. 15:01
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 06. 10:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet