Jeszenszki Zsanett (2018) A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció, Turizmus, Mátra |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 15. 15:01 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 06. 10:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |