Jámbor Tamás (2018) Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka_jambortamas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | vendégkommunikáció, Front Office, panaszkezelés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 18. 08:26 |
Utolsó módosítás: | 2019. Jan. 22. 12:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |