A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában

Papp Adrienn (2018) A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Papp Adrienn.pdf] PDF
Szakdolgozat_Papp Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat_Papp Adrienn.pdf] PDF
Nyilatkozat_Papp Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (193kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: színmarketing, fogyasztók befolyásolása, érzékszervi marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Papp Adrienn
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 16. 13:12
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 16. 13:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet