Papp Adrienn (2018) A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Papp Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat_Papp Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (193kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | színmarketing, fogyasztók befolyásolása, érzékszervi marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Papp Adrienn |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 16. 13:12 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 16. 13:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |