A kommunikáció és reklám jelentősége egy fejlesztési projekt keretein belül

Strigel Odett (2018) A kommunikáció és reklám jelentősége egy fejlesztési projekt keretein belül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of záródolgozat (2).pdf] PDF
záródolgozat (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (848kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Reklám, Kommunikáció, Autóipar, T-Invest Autó Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Strigel Odett
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2020. Már. 25. 11:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet