Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével

Kránicz Melinda (2018) Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kránicz Melinda Szakdolgozat, bizalmas bejegyzéssel.pdf] PDF
Kránicz Melinda Szakdolgozat, bizalmas bejegyzéssel.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes (1)kránicz.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (1)kránicz.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (121kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevőszolgálat, Unilever Magyarország Kft., Visszáru, Fogyasztói elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 12. 08:37
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 21. 04:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet