Kránicz Melinda (2018) Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kránicz Melinda Szakdolgozat, bizalmas bejegyzéssel.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes (1)kránicz.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (121kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vevőszolgálat, Unilever Magyarország Kft., Visszáru, Fogyasztói elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 12. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 21. 04:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |