Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve

Szabó Ágnes (2014) Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Perfect.pdf] PDF
Perfect.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Ki ne szeretné, ha a kedvenc, kényelmes, vékony kabátja jó meleg lenne a téli hidegben, és nem lenne túl meleg, ha bemegy az üzletbe. Kaphatóak már fűthető kabátok, a gyártók azonban nem az átlag vásárlókat célozták meg a termékeikkel. A napjainkban megvásárolható fűthető kabátok célcsoportja az autószerelők, vagy más szakemberek, akik a téli hidegben hosszú időt töltenek a szabadban. Már rendelkezésre áll a technológia, amely egyszerűbbé teszi a téli öltözködést, csak még nem használják széles körben. A fűthető kabátok forgalmazóival mélyinterjút készítettem. A mélyinterjú során kiderült, hogy a gyártó és a forgalmazó nagyobb keresletre számított a termék iránt az előző idényben. A forgalmazók viszonylag magas raktárkészletet képeztek, a fűthető kabátok iránti kereslet azonban ettől jóval elmaradt. Talán nem elég jó a termék? Talán nem volt elég jó a termék marketingje, és nem tudták tudatosítani a fogyasztókban, hogy milyen pozitív tulajdonságai vannak a fűthető kabátnak? Hiszen sokan nem is tudnak róla, hogy létezik fűthető kabát, és azt sem, milyen előnyei vannak.

Magyar cím

Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai és Üzleti Szakoktató Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Marketingterv, Marketingstratégia, Reklámkampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 22. 11:58
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 28. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet