Szabó Ágnes (2014) Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Perfect.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Ki ne szeretné, ha a kedvenc, kényelmes, vékony kabátja jó meleg lenne a téli hidegben, és nem lenne túl meleg, ha bemegy az üzletbe. Kaphatóak már fűthető kabátok, a gyártók azonban nem az átlag vásárlókat célozták meg a termékeikkel. A napjainkban megvásárolható fűthető kabátok célcsoportja az autószerelők, vagy más szakemberek, akik a téli hidegben hosszú időt töltenek a szabadban. Már rendelkezésre áll a technológia, amely egyszerűbbé teszi a téli öltözködést, csak még nem használják széles körben. A fűthető kabátok forgalmazóival mélyinterjút készítettem. A mélyinterjú során kiderült, hogy a gyártó és a forgalmazó nagyobb keresletre számított a termék iránt az előző idényben. A forgalmazók viszonylag magas raktárkészletet képeztek, a fűthető kabátok iránti kereslet azonban ettől jóval elmaradt. Talán nem elég jó a termék? Talán nem volt elég jó a termék marketingje, és nem tudták tudatosítani a fogyasztókban, hogy milyen pozitív tulajdonságai vannak a fűthető kabátnak? Hiszen sokan nem is tudnak róla, hogy létezik fűthető kabát, és azt sem, milyen előnyei vannak.
Magyar cím
Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai és Üzleti Szakoktató Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingterv, Marketingstratégia, Reklámkampány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 22. 11:58 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 28. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |