Sinkó Andrea (2018) A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Sinkó Andrea_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (268kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management, E-learning, Salesforce.com |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Sinkó Andrea |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 11. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2019. Ápr. 03. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |