A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével

Sinkó Andrea (2018) A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sinkó Andrea_Szakdolgozat.pdf] PDF
Sinkó Andrea_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítás.pdf] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (268kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management, E-learning, Salesforce.com
Felhasználói azonosító szám (ID): Sinkó Andrea
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 11. 08:32
Utolsó módosítás: 2019. Ápr. 03. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet