Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva

Loch Robin (2018) Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Loch_Robin.pdf] PDF
Szakdolgozat_Loch_Robin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sofitel Budapest Chain Bridge, Elégedettségmérés, Vendégelégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 10. 13:01
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 26. 14:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet