Játékosítás (gamifikáció) a középiskolai "Cukrászati ismeretek" elméleti oktatásában

Szőke Tünde Mónika (2018) Játékosítás (gamifikáció) a középiskolai "Cukrászati ismeretek" elméleti oktatásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szőke Tünde Mónika 2018 Szakdolgozat Közg.tanár MA, HSS8T2.PDF] PDF
Szőke Tünde Mónika 2018 Szakdolgozat Közg.tanár MA, HSS8T2.PDF
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2118. December 31..

Download (8MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a gamifikáció lehetőségeit vizsgálom a cukrászat elméleti oktatásában. Egy oktató játékot fejlesztettem ki, és ezt a középiskolában egy kísérlet formájában teszteltem. Kérdőíves megkérdezéssel támasztottam alá a kutatásomat.

Magyar cím

Játékosítás (gamifikáció) a középiskolai "Cukrászati ismeretek" elméleti oktatásában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Üzleti Szakoktató és Pedagógiai Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Karakasné Morvay Klára
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai docens Phd,

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gamifikáció, Cukrászati ismeretek, Társasjáték
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 10:47
Utolsó módosítás: 2018. Nov. 12. 16:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet