Sebestyén Melinda (2018) A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Sebestyén Melinda - A vendéggal való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig - Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (940kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus-Vendéglátás Intézet
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, Recepció, Szálloda, Balatonkenese, Hotel Marina Port |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 10. 12:30 |
Utolsó módosítás: | 2018. Szep. 12. 15:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |