A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig

Sebestyén Melinda (2018) A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sebestyén Melinda - A vendéggal való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig - Projektmunka.pdf] PDF
Sebestyén Melinda - A vendéggal való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig - Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (940kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus-Vendéglátás Intézet

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, Recepció, Szálloda, Balatonkenese, Hotel Marina Port
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 10. 12:30
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 12. 15:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet