Banai Réka Tímea (2018) A munkaerő megszerzés és megtartás módszerei a szállodaiparban különös tekintettel a munkáltatói márkaépítés eszközeire. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Banai Réka Tímea_UYCNDK_Turizmus-menedzsment MA_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen diplomamunka célja, hogy bemutassa a különböző toborzási és kiválasztási módszereket, illetve a munkaerő megtartás lehetséges eszközeit. Felhívja a figyelmet az I szektort sújtó munkaerőpaci gondokra és lehetséges eszközként vázolja a munkáltatói márkaépítést a dolgozók megszerzése és megtartása céljából. A kutatás budapesti szállodák humán erőforrás gazdálkodással kapcsolatos gyakorlatait tárja fel. Megállapítható, hogy az employer branding kiváló megoldás arra, hogy a szállodák olyan vonzó munkaadóként jelenjenek meg a munkaerőpiacon, ahol szívesen dolgoznak az alkalmazottak, vagyis a munkáltatói márka hozzájárul a szállodák hosszú távú sikerességéhez.
Magyar cím
A munkaerő megszerzés és megtartás módszerei a szállodaiparban különös tekintettel a munkáltatói márkaépítés eszközeire
Angol cím
Methods for acquiring and retaining employees in the hotel industry with special regard to employer branding tools
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, Munkáltatói márka, Toborzás-kiválasztás, szervezeti kultúra - vállalati kultúra, Magyarország turisztikai munkaerőpiaca, Budapesti szállodák, Szállodaipar, Budapest, I szektor, munkaerő-ösztönzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 15. 16:00 |
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 30. 15:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |