Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary

Rétszilasi Melinda (2018) Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of RétszilasiMelindaThesis2018.05.08.pdf] PDF
RétszilasiMelindaThesis2018.05.08.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tourism Management MA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: consumer behaviour, Insecurity, Hungary
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 09. 10:57
Utolsó módosítás: 2018. Szep. 19. 14:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet