Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében

Horváth Bettina Tímea (2018) Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horváth Bettina Tímea-Szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth Bettina Tímea-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (637kB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (106kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management, Kapcsolati marketing, Szolgáltatásmenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Bettina
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 14. 08:29
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 14. 08:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet