Horváth Bettina Tímea (2018) Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Horváth Bettina Tímea-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (637kB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (106kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management, Kapcsolati marketing, Szolgáltatásmenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Bettina |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 14. 08:29 |
Utolsó módosítás: | 2018. Máj. 14. 08:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |