Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében

Molnár Kristóf Róbert (2018) Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Molnár Kristóf.pdf] PDF
Szakdolgozat_Molnár Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdaság és Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Mikrovállalkozás, Kis- és középvállalkozás, Online marketing, Nemzetköziesedés, Innováció, Informatika, Kérdőives felmérés, Mélyinterjú
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 08. 15:17
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 14. 10:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet