Lázár Krisztina (2018) A marketing szerepe a Balaton turisztikai régió piacra vitelében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lázár Krisztina 2018..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomadolgozat a marketing szerepéről szól a Balaton turisztikai régión piacra vitelében, azon belül is kiemelvén a bormarketing jelentőségét.
Magyar cím
A marketing szerepe a Balaton turisztikai régió piacra vitelében
Angol cím
The role of marketing in the Balaton region
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás alapképzés (nappali, magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balaton, Marketing, Bor, Turizmus, Borturizmus |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 10. 13:21 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 24. 14:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |