Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján

Magyar Márk Bence (2018) Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Magyar Márk- Szakdolgozat.pdf] PDF
Magyar Márk- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (751kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Személyes márka, Szabyest, Márka, Internet, Y generáció, Z generáció, Kvantitatív kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 07. 10:03
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 02. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet