A teljeskörű minőségbiztosítási rendszer elmélete és gyakorlata a szállodaiparban

Bálint Luca (2018) A teljeskörű minőségbiztosítási rendszer elmélete és gyakorlata a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A teljeskörű minőségbiztosítási rendszer elmélete és gyakorlata a szállodaiparba.pdf] PDF
A teljeskörű minőségbiztosítási rendszer elmélete és gyakorlata a szállodaiparba.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőség a szállodai gyakorlatban, Szállodai minőség, Minőségbiztosítás, Szálloda, Hotelstars Union
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 09. 09:50
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 24. 16:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet