Új-Zéland turisztikai koncepciója - Egy magyarral ellentétes idegenforgalmi stratégia elemzése

Rajcziová Adriana (2018) Új-Zéland turisztikai koncepciója - Egy magyarral ellentétes idegenforgalmi stratégia elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of végleges Adriana Rajcziová diploma.pdf] PDF
végleges Adriana Rajcziová diploma.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Magyarországon az idegenforgalmi vállalkozások egyéni megélhetési vállalkozások, a közös mint termék nem kerül felülvizsgálatra, Új-Zélandon viszont a közös az elsőrendű termék és azon belül az egyén része az egésznek. Az értékesítendő környezet nem egy eszköz, amit használ egy rendszer, hanem a természet maga a működő rendszer, amit használhat az ember.

Magyar cím

Új-Zéland turisztikai koncepciója - Egy magyarral ellentétes idegenforgalmi stratégia elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Új-Zéland, Új-Zéland turizmusa, Fenntarthatóság, Fenntartható turizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 10. 14:43
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 24. 12:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet