A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában

Gellén Stefánia (2018) A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában.pdf] PDF
A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (432kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Automatizálás, CRM, Ügyfélkapcsolat
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2018. Máj. 07. 10:32
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 27. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet