Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Nagy Viktor István (2018) Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf] PDF
Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?

Hungarian title

Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés

Item Type: Final paper
Uncontrolled Keywords: Bor, Bormarketing, Marketing, Direkt marketing, Értékesítés, Borpiac, Versenyhelyzet, Royal Borház
Depositing User: Szabó Zoltán
Date Deposited: 2018. May. 04. 10:11
Last Modified: 2020. Jun. 12. 15:20

Actions (login required)

View Item View Item