Nagy Viktor István (2018) Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon. Faculty of International Management and Business.
PDF
Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?
Hungarian title
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés
Item Type: | Final paper |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Bor, Bormarketing, Marketing, Direkt marketing, Értékesítés, Borpiac, Versenyhelyzet, Royal Borház |
Depositing User: | Szabó Zoltán |
Date Deposited: | 2018. May. 04. 10:11 |
Last Modified: | 2020. Jun. 12. 15:20 |
Actions (login required)
View Item |