Nagy Viktor István (2018) Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Nagy Viktor - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?
Magyar cím
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kommunikáció és Média Felsőoktatási Szakképzés
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Bor, Bormarketing, Marketing, Direkt marketing, Értékesítés, Borpiac, Versenyhelyzet, Royal Borház |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Máj. 04. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2020. Jún. 12. 15:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |